reklama

Rozumieš či nie, ty vajčiak?!

Prišiel ráno. Spam analyzujuci hlbokú pravdu. „Nikdy nesmieš zadržiavať vetry, lebo ti to vybehne cez chrbticu do mozgu, a odtiaľ prichádzajú tie nahovno nápady..“ * K dvom turistkám, zjavne modelkám, rozprávajúcim po španielsky na zastávke električky č.9 na Obchodnej som sa priblížil tak, ako to robím vždy. Bez toho, aby mali čo najmenšie tušenie, že ich idem odpočúvať. Odpočúvanie cudzích ľudí, tváriac sa že nič, je taký.. starý dobrý zvyk. Každý mamé svoju úchylku.. *

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

*
Chlapíka stretli v našom hlavnom meste, a ta krajšia, modelka s dlhými blond vlasmi ktorá o ňom práve hovorila, s ním asi niečo zaujímavé prežila.
-Forro de mierda!... La concha de su madre!! Culiao!..

Ááá.. zasmial som sa v duchu. Podľa nadávok to bol hajzel.
Ona bola z Argentíny. Podľa nezamenitľných nadávok, ktoré používajú len u nich.
Vždy som to obdivoval. Každá krajina Južnej Ameriky má svoje nadávky, a tie vám veľmi ľahko pomôžu identifikovať odkiaľ dotyčný odpočúvaný pochádza.
Niektorí sú na rozpoznanie jednoduchší, iných treba počúvať dlhšie. Argentínčanov, a mexičanov rozoznáte hneď.. V spoločnom byte s ľuďmi z Kostariky existoval iba jeden superlatív - „pura vida!“, tak ako v robote s kolegom z Čile bolo na konci každej vety „cachai o no cachai huevon?“, alias „rozumieš, či nie, ty vajčiak?“..
Časom sa zo mňa stal vajčiak, a rozumieť som začal..
*

-„Que ladilla!!“ .. zahrešila si druhá modelka.

Venezuela!! Podskočil som od radosti.
„Ladilla“ sa síce prekladá ako filcka, ten druh vši (lat. Phthirus Pubis), ktorá sa zdržiava v ochlpení genitálií, ale vo význame ako ho použila druhá modelka, ide o niečo ako „fuj, pekný hnus..“. A používajú to len venezuelčania.
-Pero que boluda que soy, ehh.. – sama seba ešte otitulovala argentínčanka, a všetci spolu sme nastúpili do práve otvorených dverí električky číslo 9.
*

Sadol som si vedľa nich, a pozerajúc pred seba som k nim cez uličku natŕčal ľavé ucho.
-Ale počuvaj ma! – otočila sa prudko argentínčanka ku kamoške, a rozšírila oči – vieš čo sa mi stalo dnes ráno??
-Čo preboha?
-Bola som sa vysrať, a..
-A?? – čakala na pointu venezuelčanka, a s ňou aj moje ucho.
-No.. tlačila som.. a hovno sa mi v polovici úplne zaseklo! Ani von, ani dnu!! Chápeš?
-Čo?? – venezuelčanka nechápala, a aj ja som len ťažko potľačil nutkanie sa otočiť a takisto sa spýtať, ako to sakra myslí.
-NORMÁLNE SA ZASEKLO… Som ho musela POTIAHNÚŤ RUKOU VON!
-Ma neser! Normálne.. rukou??
-Hovorím ti. Normálne som ho chytila, a potiahla! Išlo to.
-Teda.. – venezuelčanka pokývala hlavou – vieš čo? „Conchale vale!“ Ty si si možno zachránila život!
-Čo? – Teraz nechápavo pozerala argentínčanka, ja som posúval ľavé ucho ešte bližšie (mimochodom analyzújc „conchale vale“, ďalší typický venezuelsky slang), a obaja sme čakali na vysvetlenie, že prečo si potiahnutím hovna zachránila argentínčanka život.
-No veď tak nejak ZOMREL ELVIS PRESLEY!!.. Pri tlačení na záchode mu praskla nejaká žila a celkom a absolútne vykrvácal!

Za oknom električky č.9 sa mihalo naše hlavné mesto, ja som celkom zaskočený a šokovaný doteraz nepoznanou informáciou o smrti kráľa rokenrolu, s hlavou neprirodzene vytočenou doľava zblízka pozeral na Venezuelčanku, zatiaľ čo ona a jej kamoška bez slova čumeli na mňa.
Krátko som sa usmial, pomaly sa zodvihol, a polohlasne si pohmkávajúc Elvisov hit „Love me tender, love me sweet.. never let me goooooou..“, som cúvajúc k dverám sledoval ich prekvapené pohľady, a cítil som sa opäť ako VAJČIAK..
*
*
*
*
Ale Elvis bol to king, tak este jedno video*
*

Jan K. Myšľanov

Jan K. Myšľanov

Bloger 
  • Počet článkov:  142
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSFT s.r.o.videoblog2008200720062005s OKS na večné časy a nikdy inzúrivá fikcia

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu