reklama

AKO VŠETCI NORMÁLNI ĽUDIA… Dobrá rada ženám.

Nie, nechystám sa otvoriť si poradňu, ani nič podobné. Nadpis znie vyzývavo, ale ja naozaj mám jednu dobrú radu. *

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)
Obrázok blogu

Začalo to nevinne. Kúpil som si fľašu vína, ktorou som chcel zapiť úspech/neúspech. Neviem, ako nazvať fakt, že presne po roku a jednom dni, teda 366 dňoch, som znova začal pracovať.
Radšej si kúpim fľašu dobrého červeného z argetínskej Mendozy a stiahnem ju doma, ako piť nejaký drahý brazílsky shit, v pube plnom prepracovaných ľudí, ktorí sa koncom týždňa potrebujú poriadne prepiť, aby im z tej roboty nedrblo.
Môžete byť kľudní. Je to klasika. Hej, všade, po celom svete, je to o tom istom.
*
Otvoril som si fľašu Mendozy, psovi som dal špecialne psie keksy, v ktorých je určite nejaký brutálny posilňovač/zosilňovač chute, po ktorých slintá jak sviňa, a VTEDY MI TO DOŠLO!
„Tak toto je dobrá rada pre ženy!“
Doba je moderná.
S fľašou v ruke, a s pohárom v druhej, si sadám k počítaču, pripájam sa na SKYPE, a objavujem tam presne toho, koho v tejto chvíli potrebujem.
On sedí v Brne, ja v Rio de Janeiro, obidvaja máme na ušiach sluchátka s mikrofónom, obidvaja máme vedľa počítača fľašu červeného a v ruke pohár.
Iná doba.
Pred niekoľkými mesiacmi mi jeden dobrý človek, ktorého dodnes nepoznám, ponúkol miesto na ich serveri, aby som si tam zadara umiestnil moje mini-videa, MPGs. Dobrí ľudia.
V roku 2005 sa už nepozýva „do domu“, ale „na server“…
Ani neviem, koho mám pozdraviť, pretože ich nepoznám. Napriek tomu, mám na ich serveri pekných pár megabitov.
S moravákom „na dráte“ kecáme, ako keby sme spolu sedeli za stolom, v jeho obľúbenej trojposchodovej pivárni v Brne.
Zhodnotí „dobu v ktorej žijeme“, ja sa pridám, a zhodnotím brazílsku dobu ktorú žijeme. Na chvíľu ho zruším, pretože volám na políciu. V záujme vývoja brazíslkeho odborového hnutia. Miestnu políciu telefonicky žiadam, aby prišli vypnúť miešačku na stavbe vedľa môjho okna, ktorá je zapnutá od 5,30 ráno, a fičí naplno, aj keď je už 23,00, a tiež aby prišli zatknúť toho zmrda stavbyvedúceho, ktorý tých chudákov núti makať 7 dní v týžni, cez štátne sviatky, za minimálnu mzdu 300 realov, asi 100 euro.
Viem, že je to len taký pokus, o domácej polícii si nerobím ilúzie. Ani ja, ani nikto iný v tejto milej krajine, ale to je na inú tému. Dámy a páni, to je na celý BLOG, verte mi.
Dnes chcem počuť čo je nové v Brne.
Zaujímavé novinky. Od príjemných ľudí, ktorí majú len jednu chybu, a to, že sú ďaleko. Teda, ďaleko od Ria. Od Ria sú všetci ďaleko, okrem M. ktorá hovorí slovensky, a býva v Ipaneme, čo nie je až tak ďaleko.
Navrhnem do Brna, aby sme si pripili na moju novú robotu. Prišiel som k nej, ako slepé kura k zrnu.
Slepé kura nie, pretože pracujem s kamerou, a to by ma rýchlo odhalili, ale robota je natoľko zaujímavá, že som sa po roku a dni „hlivenia“ (výraz prevzatý z rodičovského slovníka, označujúci „jedincov, ktorí sa nezamýšľajú zapojiť do pracovného procesu, AKO VŠETCI NORMÁLNI ĽUDIA „)rozhodol, že sa zapojím. Keď tak do Brna vysvetľujem, že pracujem na spravodajstve pre TV- justícia, kde priravujem reportáže o tom, ako v jednej štátnej nemocnici zmizol nábytok a protézy za 8 miliónov reálov (2,5 milóna euro), alebo o tom, ako sa bezvýsledne preinvestovalo 100 miliónov dolárov z japonska, určených na vyčistenie zálivu v Riu, pomaly mi dochádza, že moja robota závisí od zločinu. Nebude zločin, nebude čo točiť, budem sedieť doma, a púšťať si šarkana na pláži…
Sľúbil som dobrú radu pre ženy.
Aby všetky moje články nepresahovali 8 strán A4, trochu to skrátim.
Fľašu vína som si otvoril MOJOU OBĽÚBENOU VÝVRTKOU. Dostal som ju ako dar od jednej bývalej ...
Pracovala pre firmu, ktorá do jej krajiny dovážala najkvalitnejšie vína, z celého sveta. Jedného pekného dňa mi darovala kvalitný otvárač na víno. S logom firmy, a s láskou.
Iného, nie až tak pekného dňa, sme sa rozišli, a dnes sme od seba veľmi ďaleko. Vždy, keď si otvorím fľašu vína, mojou obľúbenou vývrtkou, spomeniem si na moju bývalú, ktorá mi ju darovala.
Tu končí dojímavý príbeh, a prichádza dobrá rada pre ženy.
Darujte svojím milým kvalitné vývrtky, (nie nejaké napodobeniny, ktoré sa odlomia po prvom zavŕtaní), a oni na vás budú, či už s vami, alebo bez vás, stále v dobrom spomínať…
Prosím neberte to ako návod k zvyšovaniu vianočného nákupného šialenstva. Nič také. Radšej počkajte, a fantastickú vývrtku darujte svojmu milému v januári, keď už je po všetkom, a keď to najmenej čaká.
Úspech je váš!

Jan K. Myšľanov

Jan K. Myšľanov

Bloger 
  • Počet článkov:  142
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSFT s.r.o.videoblog2008200720062005s OKS na večné časy a nikdy inzúrivá fikcia

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu