reklama

Prvý piercing mi urobil môj 120-kilový kolega

V najväčšom piercingovom študiu v Barcelone som robil už nejakých pár mesiacov. Denne som predával kopy šperkov, a skupinkám fashion victims trpezlivo vysvetľoval ako sa piercing robí. Sám som ale žiadny nemal. Cítil som sa ako predavač áut, sediaci vo vysvietenej garáži plnej nablýskaných limuzín ktoré klientom ponúkam, ale sám som sa ešte ani v jednej z nich nikdy neviezol. Bol čas s tým niečo robiť. * Ten prvý mi urobil môj 120-kilový kolega Andy, vychytený piercer v našom štúdiu, v skutočnosti vyučený šéfkuchár zo Sevilly.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Celú svoju váhu aj nadváhu s láskou a nehou oprel do ihly značky Becton Dickinson, prepichol chrupavku môjho tragusu, potetovanými ale šikovnými prstami dovnútra zaviedol kus titanu, a na jeho koniec zatočil 3-milimetrovú guličku.
Ucho okamžite sčervenalo, opuchlo zvnútra aj zvonku, ale ja som bol rád.Titan sa mi leskol v uchu, a ja som konečne vedel, aký je to pocit.
Bol apríl 2001.
*

Dnes už piercing nenosím. Po tele mám niekoľko zahojených dier, a vo svete niekoľko dobrých známych, ktorí sa piercingu profesionálne venujú.
Za tie roky samozrejme pokročili aj oni.
Vo svojich piercingových štúdiách aj naďalej mladým prepichujú jazyky, pupky, obočie, či pery, ale oni sami už veľa klasických piercingov nenosia.
Prešli na novšie trendy či zákroky, mnohé sú ilegálne, ale tým, že si ich robia sami medzi sebou, a nerobia to za peniaze, je to ich vec.

Mám na mysli techniky ako sú zjazvovanie (scarification), dilatácie, alebo rozširovanie, vypaľovanie (branding), ale aj oveľa kreatívnejšie zákroky ako napríklad podkožné implantáty, či ich kombinácia s piercingami na najmenej očakávaných miestach na tele. Od kože na zápästí až po genitálie.

Niektorí pierceri experimentovali už dávno.
Keď sa Pepe vrátil z Francúzska, kde si u "guru zjazvovania", Lucasa Zpiru, objednal riadne prekreslenie tváre skalpelom, na výsledok sme čakali všetci.
Lucas Zpira bol už vtedy pojem, podľa zákrokov ku ktorým sa vtedy ako jeden z mála v oblasti "body modification" púšťal, ho aj príznačne prezývali "body hacker"...

Pepe sa šťastne vrátil, a na jeho vysmiatej tvári bolo asi osem skalpelom čerstvo vyrezaných tenkých čiar. Nejaké na obočí, na lícnych kostiach, aj dole na brade.
Keby šiel okolo starý austrálsky domorodec, nepochybujem, že by sa mu s výkrikom "Ahoj bratu!" hodil okolo krku.
*

Piercingu sa nevenujem od roku 2004. Na tieto milé príhody a týchto milých ľudí som si spomenul teraz, pretože video s nechutne opuchnutými perami po zle prepichnutej pere je z apríla 2001...



Z tej istej doby je aj ďalšie video. Poukazuje na pozitívny vzťah piercerov k muzike Dmitrija Šostakoviča. Nič viac nič menej.



Tancujúci piercer Anskar po siedmych rokoch pokročil, a ja som na youtube našiel jeho novšie videa. Je tam aj záznam z takzvanej "suspensie" alias vešania. Je to technika, pri ktorej sa pod kožu na chrbte zavedú háky, a osoba sa pomaly vytiahne do výšky kde ostáva visieť. Nie je to nič nové, ale nedokáže to hocikto. Ak si to chcete pozrieť, tu je video.
Na môj vkus je trochu dlhé, ale to vytiahnutie a následný glg piva celkom stoja zato.
Asi sa mu po pár rokoch ozvem, že kedy na jedno skočíme.






Súvisiaci link - dobrý inzine o piercingu - Body Modification Ezine

Jan K. Myšľanov

Jan K. Myšľanov

Bloger 
  • Počet článkov:  142
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSFT s.r.o.videoblog2008200720062005s OKS na večné časy a nikdy inzúrivá fikcia

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu