reklama

Sadomaso, fetiš a Tony. ( foto-video príloha )

pár fotografii a nejake video, na ktorých nie je ani Tony, ani sadomaso, a ani fetiš. David B a Anskar C. - video, 1,4 Mb kurz španielciny, 1.lekcia, ;opuchli mi pery po piercingu - video 2,2 Mb

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

 

Obrázok blogu

Dvere sa zavreli, a ja som videl to, čo každý večer o jedenástej. Poloprázdny vagón a tváre, ktoré v túto hodinu už nežiaria, len tlejú.

Kráčal som pomedzi sedadlá a predstavoval si, ako o chvílu úplne zhasnú. Metro dôjde na konečnú a tam ich všetkých vynesie upratovacia čata.

Sadomaso, fetiš a Tony.

**

Obrázok blogu

- Bertolt Brecht… Ten ktorý sa zo zapršaného Nemecka presťahoval do slnečnej Kalifornie, a potom čo tam nezapršalo celé tri mesiace vyhlásil: „ake nudné, každý deň slnko!“ Sadomaso, fetiš a Tony.
**

Obrázok blogu

TAXI !! – Vo dverách hotela stál malý tučný chlap.
Pozreli sme na seba s Tonym. Štýl, akým si hodil do úst nezapálenú cigaretu, mi okamžite napovedal, že je to on. Expert!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sadomaso, fetiš a Tony. (2.časť)

**

Obrázok blogu

Hneď potom ako sa pomilovali, mu začala vysvetľovať detaily marketingovej kampane firmy Luis Vitton, ktorej sa ako študentka programu Erazmus zúčastnila.

Sadomaso, fetiš a Tony. (3.časť)

**

Obrázok blogu

- Nieee..Henry! ..nemôžem piť…- David basko položil na stôl bielu igelitovú tašku, cez ktorú presvital nadpis TAMPAX ultra.

Sadomaso, fetiš a Tony. (4.časť)

**

Obrázok blogu

Pozrel som na mobil. Bolo osem hodín. Mal som jednu prijatú správu.
„ 8,30 – Jamaica Cafe, Via Laietana – budeme raňajkovať spolu? Rosa .-)“

Sadomaso, fetiš a Tony. (5.časť)

**

Obrázok blogu

- Toho zabili…to som videl v správach…
- Ale hovno! Zabili jeho dvojníka. Pablo Escobar zaplatil ťažké prachy jeho rodine a dohodol to aj s políciou…a stiahol sa z obchodu..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sadomaso, fetiš a Tony. (5.časť)

**

Obrázok blogu

Byť v nočnom klube s oblečenou plienkou by bolo príjemné. Zvlášť v prípade, že si môžem vybrať slečnu, ktorá mi do plienky vsunie ruky.

Sadomaso, fetiš a Tony. (6.časť)

**

Obrázok blogu

Totálne premokntý som zazvonil pri jej dverách. Nikto sa neozýval. Bolo 7:20. Skontroloval som adresu. Bola v poriadku. Znovu som zazvonil.

Sadomaso, fetiš a Tony. (7.časť)

**

Obrázok blogu

Sincopa..to bol niekedy dobrý bar, ešte v časoch keď ho vlastnil Manu Chao..teraz sa to podobá skôr na jazykovú školu pre turistov

Sadomaso, fetiš a Tony. (8.časť)

**

Obrázok blogu

Dva chýbajúce predné zuby jej na mieru vymodeloval zubný chirurg Gérard Benaroche z parížskej klinky Cochin-Tarnier. Odvtedy prešli dva roky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sadomaso, fetiš a Tony. (8.časť)

**

Obrázok blogu

Hans Lang, narodený 15.januára 1977, Halle am der Saale, Deutchland.
- Ale on sa na teba ÚPLNE podobá! – nahol sa ku mne Miro.
Zobral mi pas z ruky a striedavo sa pozeral raz na mňa, raz na fotku v pase.

Sadomaso, fetiš a Tony. (9.časť)

**

Obrázok blogu

- Prečo?
- Toto nie sú topánky automechanika – ukázala prstom na moje nablýskané tango topánky.

Sadomaso, fetiš a Tony. (10.časť)

**

Obrázok blogu

- Prestrihol si tú kožku čo je pod jazykom..
- Auuuu..
- Chce si rozstrihnúť jazyk..on je cvok... volá sa to body modification. Chce byť ako lizzard man – jašteričí muž.

Sadomaso, fetiš a Tony. (10.časť)

**

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

- Študujem klavír – Vytiahla z kabelky bielu obálku - ...

Sadomaso, fetiš a Tony. (11.časť)

**

Obrázok blogu

- Nebuď cvok! Teraz?..keď to začína?
- Čo začína?
- Hotel plný žien! – Henry sa spokojne usmieval - ...

Sadomaso, fetiš a Tony. (12.časť)

**

Obrázok blogu

 V ruke držal obrovského šarkana, o rozmeroch 1 x 1,5 metra. Na bielom papieri bol tučným písmom napísaný text: TOTO JE MIESTO PRE VAŠU REKLAMU. Volajte 677237776.

Sadomaso, fetiš a Tony. (13.časť)

**

Obrázok blogu

Po prepláchnutí mojej bledej tváre som si uvedomil, že medzi mnou a spomínaným agentom jej veličenstva anglickej kráľovnej, predsa len bude nejaký ten rozdiel.

Sadomaso, fetiš a Tony. (14.časť)

**

Obrázok blogu

Po niekoľkých minútach šperk z titanu Ti6Al4V, zliatiny titanu, hliníka a vanadia, v odborných kruhoch nazývaný „NAVEL“, spokojne visel 10 milimetrov nad anglickým klitorisom..

Sadomaso, fetiš a Tony. (15.časť)

**

Obrázok blogu

Zatiaľ čo nám dochádzalo, že nepomohol ani odporúčaci list od nášho veľvyslanectva, sekretárkin hlboký, ale plný výstrih odišiel, a zavrel za sebou dvere.

Sadomaso, fetiš a Tony. (16.časť)

**

Obrázok blogu

- ..Bystrica.. – Skwaszný sa vystrel – vieš, mňa tam každý pozná.. ja keď prejdem po námestí na mojom chevrolete, tí chudáci sa idú posssrať od závisti..občas vytiahnem jeepa..to by si mal vidieť, ako čumia...moji drahí spoluobčania, cha!

Sadomaso, fetiš a Tony. (16.časť)

**

Obrázok blogu

„SOM KOMISÁR DERRICK..ODDELENIE VRÁŽD. ..A TOTO – ukázal som na čašníka ktorý zbieral poháre na stole vedľa nás – TOTO JE MÔJ ASISTENT, HARRY KLEIN.“

Sadomaso, fetiš a Tony. (17. časť)

Jan K. Myšľanov

Jan K. Myšľanov

Bloger 
  • Počet článkov:  142
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSFT s.r.o.videoblog2008200720062005s OKS na večné časy a nikdy inzúrivá fikcia

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu