reklama

Sadomaso, fetiš a Tony. (28.časť)

Krátky film bol z Francúzska. Pozrel som si ho dva krát po sebe. Dobre vyzerajúca mladá herečka, známa z viacerých reklamných kampaní, sedí za stolom, a prísne pozerá do kamery. - Naozaj si myslíte, že je potrebné ukázať moju riť, aby ste si kúpili jogurt? * K pestovaniu halucinogénnych hubičiek je potrebné špeciálne akvárium, správna vlhkosť vzduchu, malá neónová lampa, a šťastie. - Čistý prírodný produkt... dajte si! - Anskar C., piercer najväčšieho tetovacieho a piercingového štúdia v Barcelone, odkrútil vrchnák malej zaváraninovej fľaše, plnej čerstvo nakrájaných mini-hubičiek. Šťastný človek, a niekoľkoročný zaslúžilý pestovateľ, si ich pomaly nasypal do dlane - Berte ľudia!… bez chemických prísad! *

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

David basko a Cathy ich bez váhania zhĺtli, ja som bez váhania odmietol. Prázdnu plechovku piva som hodil do koša, počkal som, kým všetci pekne požujú svoju dávku, a všetci štyria sme rázne vošli dovnútra.
Nad vchodom bol veľký svetelný nadpis - ANTENA 3 TV.
Talkshow začínala o 15 minút.
*

Prototypy mladých, krásnych, zdravých a bohatých, čakali na pokyn k vstupnému potlesku. Veková hranica publika bola niečo cez 20 rokov.
Podobných prázdnych a nahlúplych talkshow, ako tá, ktorej sme sa práve išli zúčastniť, sa v tejto chvíli po celej planéte odohrávali stovky.
Všetky sa tvárili že RIEŠIA niečo zaujimavé.
Redaktor, sa nekompromisne a bez zábran púšťa do VÁŽNEJ a absolútne nezvyčajnej témy, ktorú profesionálne rozoberie, vyšokuje publikum, lačné po tajomstvách a nových odhaleniach, a na záver, po dramatickej pauze, vysloví svoj kometár k téme. Komentár, ktorý pozmení životy prítomnych divákov v štúdiu a pri tv-príjmačoch. Absolútne nezvyčajné, ale zároveň VŽDY tie isté, donekonečna sa opakujúce témy ako sexualita/homosexualita, drogy, láska/rozchody/nevera, až po zromantizované a dojímavé stretnutia rodinných príslušníkov po rokoch, vždy podfarbené pôsobivou, dramatickou hudbou v pozadí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Išlo tu o zabíjanie.
Zabíjal sa vysielací čas, a zabíjali sa posledné neuróny v hlavách nekritickej masy. Masy s anomáliou týždeň po týždni s napätím sledovať niečo, čo bolo len dynamicky zrežírovanym hovnom.
Obzrel som sa dookola.
Na tvárach v publiku bolo napätie a zvedavosť, aké šokujúce odhalenia im dnes večer pripraví ich obľúbený moderátor.
Skrachovaný herec, a radio-speaker bez talentu, ktorého účes mal na starosti kadernícky salón La Pelu, štýlové a neformálne-ale-vyzývavé oblečenie bolo od Custo Barcelona, a štýlová obuv, charakterizujúca naozaj-úspešného-mladého-muža, bola z obchodu Ovlas.
Mobil na opasku bol od Nokie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Išlo o nefalšovaný halucinogénny úsmev.
Mali ho na tvári moji traja spolusediaci, hlavné hviezdy dnešnej talkshow.
Nositeľka viacerých piercingov na viacerých miestach, Cathy, a pierceri Anskar C. a David basko.
**

O pár kilometrov vedľa, v štvrti Gracia, na terase baru Café del Sol, ďalší z piercerov štúdia magician, Andy, objednával ďalšie Malibu-cola pre seba, a ďalší San Miguel pre svojho spolusediaceho.
- Tak na tu svadbu! – Andy sa zasmial, a jeho potetovaná ruka zodvihla pohár pred seba.
- Hej! Síce to trvalo, ale.. už to je za nami! Na Anu! – jeho spolusediaci, Fefe, svojou potetovanou rukou zodvihol fľašu piva, a pripil si s Andym.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Svadba, ktorú zapíjali, prebehla pred dvoma dňami.
Ana bola z Barcelony, Fefe z Buenos Aires, a okrem úradníka, ktorý ich sobášil, vedeli kompletne všetci, že ide o svadbu kvôli vízam a povoleniu k pobytu. Priateľská služba, ktorú mu Ana ako kamarátka poskytla.
Svadba kvôli vízam a povoleniu k pobytu. Taká, akých sa v tejto chvíli po celej planéte uzatvárali stovky.
Zásadne len v „rozvinutejších“ a bohatších krajinách, do ktorých emigrant síce môže prísť makať, ale nemá sa tam čo domáhať nejakých výhod.
V dnešnej dobe, keď sa príchodu emigranta do krajiny už fyzicky nedá zabrániť, dá sa mu pomocou vízovej-povinnosti-a-s-ňou-spojených-obmedzení, aspoň celkom slušne a celkom dlho komplikovať život.
V dnešnej dobe, kedy už ale novodobý emigrant nie je ochotný tolerovať obmedzenia a zákazy, ktoré časom zastarali a ktoré bez problémov tolerovala staršia generácia, rýchlo zistí, že má k dispozícií viacej spôsobov, ako obmedzenia obísť.
Nie až tak novým, ale dosť rozšíreným, je svadba s domácim. Nejde o jednoduchú záležitosť, pretože „rozvinutejšie“ a bohatšie krajiny tiež rozvíjajú svoje mechanizmy-s-účelom-zbrániť-falošným-svadbám, ale emigrant je predsa len vo výhode.
Až dovtedy, kým „rozvinutejšie“ a bohatšie krajiny , vďaka nejakému finančne náročnému výskumu, dospejú k vyrobe prístroja, ktorý odhalí, či sa vo vzťahu naozaj jedná o lásku, alebo len o povolenie k pobytu a k práci.
Detektor lásky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ona a On sa napoja na komplikovaný prístroj. Pred citlivým senzorom si do očí povedia niekoľko fráz, dajú si bozk, a drahý, ale potrebný prístroj vytlačí analýzu vzťahu.
Hodnotenie súčasného stavu, komentáre k nameraným hodnotám, predpoveď vývoja vzťahu v budúcnosti, časový harmonogram… Bude tam všetko.
Na základe analýzy, prístroj svadbu s cudzincom odporúči, alebo zamietne, a ako dodatok vytlačí príkaz k jeho deportácii z krajiny.
Všetko bude jednoduchšie. Skončia sa kontroly čerstvo zosobášených párov, a ich vykonávateľom odpadne podstatná, a najsurealistickejšia časť ich práce. Nečakané návštevy v domácnostiach mladomanželov, otázky typu „aké televízne programy má manžel najradšej?“, či „aký časopis pre ženy si manželka kupuje?“, odpadnú kontroly pohára v kúpeľni, či sú v ňom dve zubné kefky, alebo len jedna, a kopec ďalších absurdít, ktoré vykonáva malá, ale pracovitá armáda špecializovaných úradníkov.
Úradníkov, ktorí tvoria chrbticu dobre fungujúcej „rozvinutej“ a bohatej krajiny.

Detektor lásky.
Táto téma, Fefeho nevzrušovala.
Ukazoval Andymu nové razítko vo svojom argentínskom pase. Umožňovalo mu bezstresový pobyt v EU, na ďaleko viac ako povolené tri mesiace, a to bol dôvod na spokojnosť.
-Gratulujem kurva! Tak keď už môžeš cestovať po Európe – Andy zavrel pas - poď so mnou do Francúzska!
-Načo tam ideš?
-Chcem si dať spraviť jazvy.. - Andy sa pohladil po potetovanej vyholenej hlave, a oboma ukazovákmi si naznačil čiary na lícach, a na čele - poznáš BODY MUTATIONS?
-Niečo sa mi marí... ale ..
-Lucas Zpira. To je týpek. Robí body modifications, implantácie, a robí to najlepšie. Nie je to lacné, ale..
-A čo si chceš dať?
-Šesť symetrických čiar na tvári, vedľa očí, a na čele. Videl som jeho portfolio.. fantastické veci..
-Ako austrálski domorodci?
-Nóó.. na ten spôsob, ale jednoduchšie. Rovné čiary, robí ich skalpelom.. profesionál.
Andy vytiahol z tašky časopis, otvoril ho, a položil pred seba.
**

-Hostia našej dnešnej talkshow, sú zamestnanci štúdia MAGICIAN! - Moderátor s rozšírenými zreničkami ukázal rukou k nám, a na svietiacej tabuli oproti publiku začal blikať nadpis „POTLESK !“.
Diváci tlieskali, moderátor si prehodil mikrofón do druhej ruky a prisadol si ku Cathy a hysterickým hlasom pokračoval.
-Ide o najväčšie tetovacie a piercingové štúdio v Barcelone, a jedno z najväčších v Európe! Viac ako 120 tisíc zaregistrovaných klinetov s členským preukazom! FENOMENÁLNE! – rozplýval sa presne v súlade so sumou, ktorú za trápnu show platil majiteľ fenomenálneho štúdia, Luisito.

Bola by to väčšia show, keby som v priamom prenose do kamery povedal o najväčšom štúdiu ešte nejaké dolpňujúce štatistiky. O najväčšom počte súdnych procesov, ktoré už majiteľ štúdia absolvoval.
Kvôli obchytávaniu mladých 14-ročných dievčat, ktorým pri piercingu pupka nariadil rozopnúť a stiahnúť si nohavice, pre istotu až po kolená.
O desiatkách infekcií, zapríčinených šperkami treťotriednej kvality, ktoré dovážal z Koreje a Thajska, a predával ako 1. triedu, a išlo o ďalšie a ďalšie UKAZOVATELE. Charakterizovali jedno fenomenálne štúdio, ktorého počet registrovaných členov prekročil 120 tisíc.

Po šiestich plechovkách piva, ktoré som ešte pred začiatkom programu vypil proti stresu, som bol mierne paralyzovaný.
Žiariaci moderátor si pošúchal nos, a oznámil, že témou dnešnej show bude PIERCING GENITÁLIÍ, načo publikum zareagovalo obrovským potleskom. Presne podľa blikajúceho panelu „POTLESK !“, nad našimi hlavami.

Po predstavení pôsobivých fotografií v štýle pred-počas-a-po-zákroku, z portfólia prítomných piercerov, sa po úvodných otázkach k slovu dostal Anskar.
- Jednoduchá záležitosť… - začal opisom histórie najrozšírenejšieho piercingu v penise, v odborných kruhoch nazývaného Princ Albert - Piercingový šperk je do penisu zavedený zospodu, a vychádza cez uretru… Rýchle hojenie, malé nebezpečensto infekcie, a nové zážitky pri súloži!
Pri slovách „rýchle hojenie“, sme sa naňho s Davidom baskom pozreli obidvaja. Obidvaja sme si spomenuli, ako basko krvácal a trpel, vymieňajúc si tri dni vkuse vložky tampax, preklínajúc Princa Alberta aj s celou jeho kráľovskou famíliou.
Pri slovách „nové zážitky pri súloži“, sa smerom od dvoch nápadných blondín v publiku ozvalo hlasité WUÁÁÁÁUU!
-Ten kruh, zavedený v penise, používali už primitívne kmene, ktoré jazdili na koňoch. Penis si priväzovali k pásu, aby im pri rýchlej jazde neprekážal.
Pozrel som na Anskara. To že pestoval halucinogénne hubičky, a presne vedel, aké PH pôdy je najvhodnejšie, som vedel už dávno, ale že bol dobrý aj v histórii, to som nečakal. Predstavil som si, klientov štúdia Magician, ktorí odišli s princom albertom, ako si pred jazdou na koni priviažu svoj penis o opasok.
-Neskutočné! ..ale poďme ďalej! Medzi našími dnešnými hosťami sú aj cudzinci! – moderátor sa pozrel zblízka na papier, znava si pošúchal nos, a naznačil kameramanovi, že situácia si žiada záber zblízka – Cathy je z Londýna… a je vášnivá nositeľka piercingov! – následoval detailný záber na jej obtiahnuté sieťované tričko, cez ktoré presvitala pŕsna bradavka s výrazným piercingovým šperkom.
-Hans je z Nemecka, má na starosti predaj šperkov, kvalitu materiálu, nové modely, a ďalšie… estetické záležitosti… David je piercer, je z Baskicka, a má za sebou stovky piercingov!

V nahlúplej diskusii, ktorú sa dooloka točila okolo témy PIERCINIG GENITÁLIÍ, sa vyjadroval takmer vždy Anskar. David basko začal halucinogénne a nekontrolovateľne gúľať očami, Cathy sa začala nekontrolovateľne smiať, a ja som zodpovedal na pár otázok o piercingu v Nemecku. Vyzdvihol som obľubu fetiš klubov v mojej nemeckej vlasti, celkový nárast záujmu mladej generácie o piercing a tetovanie, a všetky tie fantastické moderné veci s tým spojené.
-A teraz pár slov o DILATÁCII, rozširovaní piercingu… začína sa s tenkým piercingom, ktorý sa postupne vymieňa za hrubšie diametre.. - moderátor sa otočil k Anskarovi, ktorý si s Davidom baskom pozeral zblízka do tváre. Obidvaja sústredene gúľali očami, v snahe dosiahnúť čo najvyššiu rýchlosť.
-Hej! Rozširovanie.. to je to správne! – Anskar sa zasmial, a poslal pusu smerom k dvom príťažlivým blondínkam v publiku, ktoré talkshow naozaj prežívali – rozširovať treba, pretože keby som si ten krúžok čo mám v penise nerozšíril, tak mi ho može rozrezať na dva, chápeš?
Moderátor nechápal, blondínky dosahovali vrchol, Anskar vysvetľoval.
-Keď si penis prepichneš šperkom o hrúbke 1,6 milimetra, môže sa niekde zachytiť, a zareže sa ti do ftáka, chápeš? Ako keď máš niť, a prerežeš ňou maslo. Keď do masla zapichneš ceruzku, tak to nie je také ľahké, aby si ňou to maslo rozrezal…
-Ty chceš povedať, že piercing, ktorý máš v penise má hrúbku ako ceruzka?
-Neviem koľko má tvoja ceruzka, ale tá moja má 8 milimetrov – Anskar poslal ďalšie virtuálne bozky smerom k vzrušeným blondínam v publiku, odkiaľ sa mu vrátilo hlasité WUÁÁÁÁUUU!
-8 milimetrov? Neverím! – moderátor sa postavil pred publikum – veríte, že má v penise 8-milimetrový šperk?
Publikum sa vzrušilo, presne podľa scenára.
Anskar vyskočil na stôl, v momente si stiahol nohavice a slipy, víťazoslávne zodvihol ruky nad hlavu, a zľahka začal krúžiť bokmi.
Všetci stíchli, a spolu s troma kamerami prenášajúcimi show v priamom prenose, v šoku sledovali obrovský piercing v Anskarovom penise, kývajúci sa zo strany na stranu.
Prvý sa spamätal moderátor, ale jeho pokus o odvedenie pozornosti prehlušil rev publika. Tlieskalo a kričalo aj bez svietiaceho panelu.
Šokovaný režisér bez slov sledoval, ako do záberu kamery č. 2, vedľa Anskarovho hompáľajúceho penisu s piercingom, vošla hlava Davida baska z jednej, a hlava Cathy a Hansa z druhej strany, všetci traja s gúľajúcimi očami.
Našu improvizáciu vo večernej talkshow na Antena 3 TV prerušila slizká reklama na najpredávanejšie jogurty v Európe, aj napriek nadšenému, a tentoraz úprimnému potlesku zmäteného publika.

Ani my, ani nikto z tímu TV netušil, že záber na vysmiatého Anskara so stiahnutými nohavicami, zodvihnutými rukami, a hompáľajúcim sa piercingom v penise, bude na Antena 3 TV premietaný ešte raz. V posledný deň roka, v súhrnej relácii „The best of the year“.
*

Zobudil ma mobil, na ktorom bolo šesť neprijatých hovorov, a jeden odkaz. Všetky boli z toho istého čísla. Nestihol som ani pozrieť, ktoré číslo to je, a už som makal na záchod.
Grcial som tak, že to museli počuť všetci susedia.
Myslel som si že to je môj koniec, horšie to už byť nemohlo.
Prepláchol som si tvár, a obzrel som si kruhy pod očami. Čísla, ktoré som mal napísané na ruke som nerozlúštil, ale jasne som si spomenul, ako sme sa po včerajšej nočnej talkshow presunuli do nejakého blízkeho baru s terasou, kde sme boli do záverečnej.
Vygrcial som sa ešte raz, vliezol som do studenej sprchy, a sadol som si na zem. Vždy keď som bol v podobnom stave, som sa sprchoval posediačky.
Spomenul som si na Anskara.
Po ďalšej porcii hubičiek, ktoré si dal hneď po odchode z TV, chodil v bare od stola ku stolu.
S kľúčmi a malou karabinou, zavesenou v diere po piercingu, v nosnej prepážke, pýtajúc sa hostí, či náhodou nevideli jeho kľúče.
Bol to jeden z bezproblémových barov, kde sa nikdy nič nedeje, všetci slušne sedia, pijú, rozprávajú svoje slušné príhody, s moralizujúcim koncom. Klasický bar bez charakteru. Boli ich po celom meste desiatky, možno stovky. Bary, kde sa nič, naozaj nič nedeje.

Vyvalil som sa do kresla pri balkónových dverách, a siahol som po mobile.
Bol síce obed, ale smena mi začínala až o tretej. Mal som ešte tri hodiny nato, aby som sa dal dokopy.

Šesť zmeškaných hovorov bolo od majiteľa štúdia, Luisita, takisto ako odkaz na odkazovači.
Bol krátky, ale jeho tón neveštil nič dobré.
-Hans! Je to VEĽMI SÚRNE!! Okamžite príď do štúdia. OKAMŽITE!
Otvorenými balkónovými dverami som sa pozrel von.

- No kurrrva!!! Toto mi bolo treba… skurvena robota, to je život!...
Vytočil som Davida baska. Nezdvíhal. Ani on, ani Anskar.
-Luisito je asi nasratý zato, že sme včera spravili trocha inú show, ako sa očakávalo..alebo,… krisssta!!! Objavil, že som za posledný týždeň potiahol z pokladne nejakých tých pár euro… no boha! .. som dobre v.. alebo – prudko som sa posadil a pozrel pred seba – KURVA! On objavil, že nie som Hans, a teraz ma zato riadne…

Chvíľu som sedel v kresle a pozeral pred seba, chápajúc, že ktorákoľvek hypotéza je v tomto momente NAOZAJ na hovno. Vnútorne sa pripravujúc nato, že v lepšom prípade budem vyhodený z roboty, som sa znova vygrcial.
-Kurrrva, kurrva, kurva!... čo keď ma udá na polícii.. je to hajzel.. ale.. neudá, viem naňho plno vecí,.. zmrd…celá tá tržba načierno.. to by sa mu neoplatilo… To je ono, toho sa treba držať! Len ma skús udať, ty zmrd… pôjdeš bručať ešte skôr ako si pomyslíš.. – držal som sa dosť silno. Záchodovu misu som objímal z celej sily. Zas a opäť, išlo o život.
*

Peklo, ktoré ma čakalo v štúdiu Magician, predčilo všetky očakávania.
Desiatky mladých módychtivých ľudí, budúcich nositeľov piercinigu a tetovania stáli ešte aj na ulici predo dvermi.
Štúdio bolo zaplnené do posledného miesta.
Cez preplnenú sálu som sa prebil k recepcii, kde obsluhovali snáď všetci zamestnanci, vrátane šťastného majiteľa Luisita.
-Otvor si kasu a makaj! – hodil mi do ksichtu namiesto pozdravu, a pokračoval v rozhovore s troma 16-ročnými fashion victims.
Okamžite som vypálil do kancelárie, po moju mini kasu s mincami. Vo dverách som sa zrazil s Davidom baskom, ktorý s natiahnutými gumenými rukavicami, bohujúc vo svojom rodnom baskickom jazyku, makal smerom k recepcii. Vymeniť defektný 20-eurový piercing z Thajska za ďalší, pravdepodobne tiež defektný.
-David, kurva! – postavil som sa mu do cesty – čo sa tu deje?
-Tomu sa hovorí REKLAMA! – utrel si spotené čelo do bielej uniformy – včerajšia talkshow, chlape.. toto je výsledok.. – ukázal na desiatky tlačiacich sa klientov, s pripravenou 50-eurovou bankovkou v ruke – A zato, čo tu dnes vyryžuje – ukázal smerom k Luisitovi – si môže kúpiť ďlašiu jachtičku.. kurva! Dnes to tu je fakt vrchol.. robíme jeden piercing za päť minút aj s prípravou.. nechcem vidieť, čo tu bude o týždeň infekcií, nakrivo spravených piercingov a tak.. dobrý shit!
-Hej, ale.. – pozrel som sa smerom k hlavnej kase, z ktorej Luisito nenápadne prekladal 50-eurové bankovky do čiernej tašky, aby uvoľnil miesto pre ďalšie.
-Hej, ale toto je najväčší shit, aký som v piercingu videl – pozrel na mňa basko s vážnou tvárou – odkedy sa v tom pohybujem.. absolútny hnus..

Bola to pravda. Takmer všetci profesionáli v okolitých štúdiach, ktorí Luisita, a jeho metódy poznali, ho považovali za najväčšieho šarlatána v histórii piercingu. Presne naopak, ako 120 tisíc zaregistrovaných klientov, ktorí ho pokladali za svetovú jednotku v oblasti.
Pravda bola aj tá, že keby štúdio Magician zatvorili, najmenej desať piercingových a tetovacích štúdií v jeho okolí, po celom centre Barcelony, by zdesaťnásobilo svoje tržby. Bola to ale aj ilúzia, pretože Magician sa nikdy nikomu zatvoriť nepodarilo. Luisito bol síce zmrd, šarlatán, a mal za sebou najviac mizerne spravených piercingov v celom Španielsku, ale ako obchodník ich prečúral všetkých, a bolo jasné, že ich bude prečúravať aj naďalej.
Klasický prípad zmrda-géniusa. Presne vedel, čo chce Masa-s-anomáliou počuť, ako jej to povedať, ako sa pri tom spávať, a ešte ďaleko viac. Aj napriek tomu, že vo veku, kedy mal končiť strednú školu, už na ulici predával handry, a lacné striebro z Indie, vedel o marketingu viac, ako pán, ktorý mi o marketingu pár rokov prednášal na jednej milej univerzite. 7000-eurové denné tržby v Magician toho boli dôkazom. Aj v nich mu len ťažko mohol konkurovať hociktorý profesor, prednášajúci marketing na prestížnej škole.
Nič to nemenilo na fakte, že je bol ZMRD, a všetci ho znášali len s vypätím všetkých síl. Hrozba, že ho budem sprevádzať ako tlmočník z angličtiny, počas cesty do las Vegas, na ktorú sa chystal, stále visela vo vzduchu. Spolu s ňou aj nôž nad mojím krkom.
Prezradenie môjho skutočného, nie-nemeckého pôvodu, a nemeckého pasu Hansa L., na ktorý som sa uňho zamestnal, bolo len otázkou času.
*

- Nenašli ste tu prilbu od motorky? – Mladý týpek, s čerstvým piercingom v hornej pere ma chytil za plece.
- Kto ti spravil piercing?
- Taký tučnejší chlap.. s potetovanou hlavou.
- Bola aj vyholená, alebo mal oranžového kohúta?
- Vyholená.. a na krku mal tetovanie.. taká ruža, s lebkou vnútri.
- Dobre, počkaj tu, pozriem sa do jeho štúdia, či je tam.

Prederal som sa cez sálu, plnú ľudí pripravených na piercing, až k odsúvacím dverám z nepriesvitného skla, s nápisom „ANDY – Piercing“.
Zaklopal som, a odsunul som dvere.
Na lôžku predo mnou sedela klientka.
S vyhrnutou sukňou, doširoka roztvorenými kolenami, a hlavou zaklonenou dozadu, si ani nevšimla, že som vošiel dovnútra.
Ťažkotonážny piercer Andy kľačal na kolenách, vedľa nej… a jeho veľká vyholená a potetovaná hlava, sa strácala medzi jej stehnami.
Pomaly sa ku mne otočil, a s kľudom na mňa žmurkol.
Prstom som ukázal na čiernu prilbu na stole, chytil som ju do ruky, zdvihnutým palcom som mu bez slov naznačil, že je jednička, a rýchlo som za sebou zavrel odsúvacie dvere.
*

Obratník raka prechádza cez 3 kontinety, a cez 17 štátov.
Taiwan je jedným z nich, ale Henry o ňom vedel len to, že je to ostrov, a že sa na KAŽDEJ hračke, ktorú ako dieťa dostal, bolo „made in taiwan“.

Znova si obzrel čerstvo kúpenú letenku.
Barcelona – London – Hong Kong –Taipei, a späť.
Bol vo vytŕžení. Zapálil si cigaretu, a oprel sa o balkón.
Nemal šajnu ktorým smerom je Taipei, ale skutočnosť, že letenka leží na jeho stole, bola veľmi príjemná. Ešte príjemnejšie bolo, že tam cestoval za Yang.
Spoznal ju na recepcii hotela Gracia, ako mnoho ďalších žien z celého sveta, ale bola jediná, kvôli ktorej niečo také robil.
Predstavy a myšlienky v hlave sa mu množili geometrickým radom. Všetky, všetky, všetky boli príjemné.
Okrem jednej, ktorá ho jemne znepokojovala.
Ako dostať falošné slonie kly z Noelinej garáže, a vymeniť ich za pravé. Za tie, ktoré stoja za ťažkým červeným závesom hotela Gracia už pol storčia, a ktoré stoja STRAŠNE VEĽKÉ PRACHY.
*

Smenu som prežil.
Opicu som vypotil popri práci, a o 22,00 som zo štúdia vypadol v ešte lepšom stave, ako som doňho poobede vstúpil.
Dve blondíny, ktoré sa na mňa usmievali pred vchodom, mi síce boli povedomé, ale ani za boha som si ich nevedel zaradiť.
Rospoznal som ich až vtedy, keď obidve naraz dali pusu na líce Anskarovi, ktorý tiež vyšiel zo štúdia.
Blondíny z publika, zo včerajšej talkshow, mi poslali virtuálnu pusu, jednu z nich Anskar obchytil okolo nahého vypracovaného pásu, a kývol hlavou smerom k jeho štvrti. Bol čas na halucinogénne hubičky a „nové zážitky pri súloži“.

-Máš čas? – otočil sa ku mne ťažkotonážny piercer Andy, ktorý tiež vyšiel zo štúdia – potreboval by som pomoc.
-No jasné – pozrel som naňho – o čo ide?
-O hodinu mám vystúpenie na otváracej show pre jednu firmu, ktorá vyrába oblečenie, a… volal mi Fefe, že nemôže prísť. Potrebujem niekoho, kto mi pomôže pripraviť veci.. a tak..
-Veci?.. aké veci? Čo je to za show?
-Sadomaso párty, v jednom privátnom klube, pri príležitosti otvorenia ich predajne značkového sadomaso oblečenia tu v Barcelone..
-No a čo potrebuješ? Modela?
-Nie – Andy si vyhodil tašku na plece, a podal mi druhú – Ja tam robím naživo piercing gentitálii, na pódiu.
-No…kuuurva.. nie žeby som mal niečo proti, ale..
-Potrebujem pomoc, fakt!.. tam to bude o život, nebude čas na prípravu.. pred piercingom je v programe nejake bičovanie, a hneď po ňom je show s otrokom…
-No čo ti mám povedať.. včera som bol na jednej SHOW, ktorá sa týkala piercingu genitálií, tak prečo by som sa dnes nezúčastnil ďalšej.. a s piercingom rovno na pódiu, len.. – prudko som zastavil, a otočil sa k Andymu – Len dúfam, že ma tam neťaháš ako MODELA, a nechceš ho spraviť mne?!
Andy sa zasmial.
- Keby si chcel, oni to len privítajú, ale môžeš byť kľudný.. modelka je už na ceste.
Pozrel som sa naňho. Bol to pohodový týpek. Aj napriek čiernemu tričku s nápisom ENJOY YOUR PAIN, voľnej čiernej sukni siahajúcej po členky, 110-kilám živej váhy, a vyholenej, kompletne potetovanej hlave, na mňa pôsobil dôveryhodnejšie, ako minister zahraničia v krajine, kde som sa narodil.

Andy sa postavil na chodník, a trochu nervózne sledoval prichádzajúci taxík.

-A čo máš v tých taškách, kurva – nadvihol som ťažkú tašku, ktorú mi Andy zavesil na plece.
-Veci, ktoré potrebujem… k piercingu.
-Ma neser.. k piercingu potrebuješ, jednu sterilnú ihlu, jeden sterilizovaný šperk, a pár nových rukavíc.. a to sa ti zmestí do peračníka.
-Tak ju ovor a pozri sa..

Zohol som sa k taške, a otvoril som ju. Pomaly som začal vyťahovať kusy sadomaso oblečenia, ktoré boli úhľadne poukladané.
-Taxi?

Auto zabrzdilo hneď vedľa nás.
Hlas, ktorý sa k nám prihovoril, sa mi zdal známy.
S komplikovane-prešívaniou podprsenkou z čiernej kože v ruke, a s červeným gumenným bičom v druhej, som sa pomaly zodvihol, a pozrel som na vodiča, ktorý už otváral zadný kufor.
Nemýlil som sa, bol to on.
Expert.
Najprv sa pozrel na Andyho a jeho sukňu, potom na mňa a na doplnky, ktoré som držal v rukách.
- Tak to héééj! – Pepe mi podal ruku – Vidím, že si sa na Nou Campe inšpiroval! – okamžite si spomenul na naše fotenie tranzvestitov na uliciach okolo Nou Camp, kde nás spolu s Tonym pred časom odviezol.

Mierne prekvapený som pokýval hlavou.
Ako jeho známy som si sadol na predné sedadlo, snažiac sa uvedomiť si, čo sa tu deje.

Za oknami sa mihala nočná Barcelona.
Za mnou sedel jeden z najextravagntnejších piercerov v štáte, pripravený robiť naživo piercing genitálii modelke, ktorú ani nepoznal, pred náročným sadomaso publikom.
Vedľa mňa sedel jeden z najbláznivejších taxikárov v meste, pripravený na všetko.
Ja som sa išiel druhú noc po sebe aktívne zúčastniť show s rovnakou tématikou. S tématikou, ktorá sa ma ani trochu netýkala, a s ktorou som naozaj nemal nič spoločného.
Ničomu som nerozumel.
Ani správe na mobil, ktorú som dostal od Henryho.
„PRIPRAV SA. ZAJTRA JE SŤAHOVANIE“.

*
*
(pokračovanie)

(predchádzajúce časti)
Sadomaso, fetiš a Tony.
Sadomaso, fetiš a Tony. (2.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (3.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (4.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (5.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (6.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (7.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (8.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (9.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (10.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (11.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (12.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (13.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (14.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (15.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (16.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (17.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (18.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (19.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (20.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (21.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (22.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (23.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (24.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (25.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (26.časť)
Sadomaso, fetiš a Tony. (27.časť)

*
*

Jan K. Myšľanov

Jan K. Myšľanov

Bloger 
  • Počet článkov:  142
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSFT s.r.o.videoblog2008200720062005s OKS na večné časy a nikdy inzúrivá fikcia

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu