reklama

Zo života maskota

Vo vzduchu sa vznášala vôňa technického oleja na údržbu zbraní.V duchu som sa vznášal aj ja.Tak, ako každý, kto sa po prvýkrát stane majiteľom naozajstnej strelnej zbrane.*Novoprijatý Zákon o voľnom predaji zbraní a streliva, ktorý vstúpil do platnosti včera, som prijal s nadšením.Spomedzi všetkých tých nádherných pištolí, ktoré kvôli mne na pult vyložil predavač, som si bez váhania vybral GLOCK.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)
Obrázok blogu

Glock 34... špičková kvalita.
Pomaly som si ho preložil z ľavej ruky späť do pravej.
Predavačovi som podal moje doklady a kreditnú kartu, a v duchu som si predstavil scénu z Matrixu, kde ho Trinity používa.
Potom Die Hard II, Cop Land, U.S. Marshall…. a potom End of Days.. to bol film!
Arnold Schwarzenneger v ňom hovorí tú nádhernú vetu:
„Between yout faith and my Glock 9 milimeter, I take my Glock.“…
Áááách...
*

Zo spodnej časti rečníckeho pultu, vyzdobeného trikolórou vo farbách strany, sa na mňa usmievalo zvieratko. Nový maskot starej politickej strany, ktorá tento pompézny predvolebný míting zorganizovala. Zato, že si ho za maskota vybrali práve oni, naozaj nemohol.

Zvieratko-maskot spolu s davom nadšených prívržencov strany počúvalo klamstvá a nesplniteľné sľuby politika, stojaceho za pultom.
Sledovalo, ako masa s blaženým úsmevom na tvári napäto počúva slová politika, pripomínajúceho so zdvihnutým prstom, že zákon o voľnom predaji zbraní, ktorý presadil on, im zabezpečí väčšiu osobnú bezpečnosť, a pomôže ochrániť aj ich súkromný majetok.
Počas ohlušujúceho aplauzu ktorý nasledoval, netušil ani on, ani nikto z jásajúcich sympatizantov, že to hovorí posledný krát.
Nikto okrem mňa.

S pravou rukou vo vnútornej strane bundy Kenvelo, pevne stískajúc môj nový Glock 34, som sa pomaly pretláčal dopredu. K tribúne som to mal už len niekoľko metrov.



Jan K. Myšľanov

Jan K. Myšľanov

Bloger 
  • Počet článkov:  142
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSFT s.r.o.videoblog2008200720062005s OKS na večné časy a nikdy inzúrivá fikcia

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu